فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی
فونت زيبا ساز
تا ابد ...



من به قلبم افتخار می کنم

 

با آن بازی شد !

 

زخمی شد !

  

به آن خیانت شد !

 

سوخت و شکست !



اما به طریقی هنوز ک

من به قلبم افتخار می کنم

 

 

 

با آن بازی شد !

 

 

 

زخمی شد !

 

  

 

به آن خیانت شد !

 

 

 

سوخت و شکست !

 



اما به طریقی هنوز کار می کند . . . !

 

تا ابد عاشقتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عشق یعنی با تو گشتن همکلام

 



عشق یعنی انتظار یک سلام

 



عشق یعنی دست های رو به دوست

 



عشق یعنی مرگ در راهت ، نکوست

 



عشق یعنی شاخه ای گل در سبد

 



عشق یعنی دل سپردن تا ابد !

 

 

 

تا ابد عاشقتم ...!

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سیدمهدی نقیب
ساعت15:29---2 شهريور 1394
مشتی اون زمون ک تو نمیدونستی ریش چیه،من اندازه حمید صفت ریش داشتم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عاقا اینو دیگه از تو پیج حوزه علمیه کپی کردم!..............فکر کنم بین طلبه ها دعوا شده!!!!![خنده]


تنها
ساعت8:24---7 تير 1394
عشق یعنی در خود گم شدن
عشق یعنی پروانه شدن
عشق یعنی ذره ذره آب شدن


.Gomshodehye Tanha.
ساعت9:37---3 تير 1394
دلم تنگ است…
دلم اندازه حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است
صدایم خیس و بارانی ست نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانیست …



tmar
ساعت12:13---31 خرداد 1394
ایشالا به عشقت برسی
پاسخ:کدوم عشق؟؟!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 29 خرداد 1394برچسب:, | 15:3 | نویسنده : Arista |